preloader

Форми навчання: Очна форма навчання в навчальному центрі. Дистанційне навчання – online.

Інформація:

  • Тривалість:

    32 академ. годин

  • Розклад:

    2 рази на тиждень

  • Ціна:

    4650 грн.

Чому я обрав професію адміністратора/офіс-менеджера?

Кар'єра офісного працівника починається з посади адміністратора, а може нею і закінчитися. Міф про те, що ця робота не вимагає певних знань і потрібна тільки помітна зовнішність, щільно сидить в людських головах. Насправді, це відповідальна діяльність, яка вимагає спеціальних знань і практичних навичок. У нас ви можете закінчити спеціалізовані курси, які допоможуть розпочати вдалу кар'єру.

Переваги курсу

  • Тільки практичні знання.
  • Різноманіття прикладів та робочих кейсів.
  • Робота в невеличких групах, що дає змогу викладачеві приділити достатньо уваги кожному студенту.
  • Навчальна програма BAS в подарунок.
  • Допомога та консультації у складанні резюме для подальшого ппошуку роботи.
  • Долучення до професійної спільноти.
  • Викладач-куратор.
  • Сертифікат по закінченнню курсу.

Курс охоплює такі теми як:

Адміністрування офісу

  • Структура підприємства та місце адміністратора/офіс-менеджера в організації.
  • Посадова інструкція адміністратора/офіс-менеджера.
  • Взаємовідносини офіс-менеджера з керівником і колективом.
  • Організація постачання до офісу.
  • Облік товарно-матеріальних цінностей.
  • Готівка в офісі.

Спілкування і комунікації

  • Уміння слухати та ставити питання.
  • Вербальні та невербальні методи спілкування.
  • Бар'єри спілкування, їх усунення.
  • Що таке Конфліктологія. Як потрібно правильно поводитися під час конфліктної ситуації.
  • Знайомство з можливими реакціями на стресові ситуації.
  • Розгляд способів врегулювання конфліктів.
  • Практика.

Організація зустрічі клієнтів

  • Зустріч відвідувача.
  • Реєстрація.
  • Організація очікування.

Правила ведення телефонної розмови

  • Вихідні дзвінки адміністратора/офіс-менеджера.
  • Вхідні дзвінки адміністратора/офіс-менеджера.
  • Конфліктна ситуація при телефонному спілкуванні.
  • Етикет телефонних переговорів.
  • Практика з ведення телефонних переговорів.

Діловодство компанії в електронному вигляді

  • Документообіг підприємства. Реєстрація документів (журнали реєстрації документів). Контроль виконання документів. Поточне зберігання документів (номенклатура справ).
  • Національний стандарт України: вимоги до оформлення документів.
  • Реквізити. Класифікація документів.
  • Розпорядчі документи, наказ по основній діяльності.
  • Практична робота по складанню наказу по основній діяльності та розпорядження.
  • Інформаційні документи. Договори. Акти. Протоколи. Виписки з протоколів. Довідки. Службові записки, довіреності.
  • Листи. Категорії листів. Вимоги до ділового листування.
  • Практична робота по складанню договору, акту, протоколу, виписки з протоколу. Довідок. Службових записок. Довіреностей і різних категорій листів.
  • Відпрацювання інструментів блоку Діловодство в текстовому редакторі Word. ).

Основи найму та роботи з персоналом

  • Кодекс законів про працю України (КЗпП). Документація з особового складу.
  • Резюме, анкета, накази з кадрових питань, особова картка, трудова книжка.
  • Інструкція про порядок ведення трудових книжок.
  • Практична робота по складанню резюме, інструментів пошуку роботи, написання заяв, наказів з кадрових питань, заповнення бланків трудових книжок.

Первинна бухгалтерія

  • Призначення і правила заповнення бланків: ВКО (видаткового касового ордера), ПКО (прибуткового касового ордера), авансовий звіт, рахунок, накладна, податкова накладна, платіжне доручення, посвідчення про відрядження, довіреність.
  • Практична робота з оформлення первинної бухгалтерської документації в програмі BAS Бухгалтерія

Організація відряджень керівника

  • Підготовка відрядження: бронь готелю, замовлення і покупка квитків.
  • Облік грошових коштів.
  • Підготовка необхідних документів.

Діловий етикет

  • Культура поведінки за столом. Правила сервірування. Як правильно подавати чай, каву, напої.
  • Електронний етикет.
  • Практична робота з приготування і подачі чаю, кави.

Електронні поштові системи

  • Практичне застосування програм MS Outlook.
  • Планування, робота декількох користувачів з одним документом, розсилка, адресні книги, контакти.

Як сплатити за курс? - Будь-яким зручним для Вас способом оплати:

  • Готівкою в офісі (м. Харків).
  • Безготівковий рахунок.
  • Оплата можлива двома частинами для Вашої зручності (перша частина напочтку курсу, друга части на - в середині курсу).

А також ви можете ознайомитися з наступним списком курсів Менеджерів:

course thumb

Курс HR-менеджер. Фахівець з кадрів

Дізнатися більше
course thumb

Курс Recruitment та HR-менеджер

Дізнатися більше
course thumb

Курс Фахівець з кадрів +BAS ЗУП

Дізнатися більше

Як з нами звʼязатися