preloader

Курс розрахован на освоєння професії з нуля.

Інформація:

  • Тривалість:

    40 академ. годин

  • Розклад:

    3 рази на тиждень

  • Ціна:

    4650 грн.

Спеціаліст з кадрів займається багатьма питаннями, пов’язаними з персоналом. Його завдання – не лише пошук співробітників. Ним частіше займаються HR-менеджери. Кадровик також повинен вести документацію співробітників, видавати різноманітні довідки, вести облік трудових книжок, слідкувати за трудовою дисципліною і виконувати ще багато завдань. Це складна і відповідальна робота. Освоєння професії Кадровик займає 1,5 місяця – повне занурення у кадрове діловодство та підбір персоналу.

Переваги курсу:

  • Заняття в прямому ефіру з викладачем .
  • Роботі приклади, кейси та проекти.
  • Максимальна кількість практики.
  • Всі новації в законодавстві.
  • Долучення до професійних спільнот.
  • Супровід студентів групи.
  • Навчальна програма BAS ЗУП в подарунок.
  • Сертифікат з закінчення курсів.

Програма курсів кадровик - менеджер з кадрів онлайн, у нашому навчальному центрі Планета знань, розрахована на 40 академічних годин (15 занять по 2,5 академічні години) та охоплює такі теми:

Вступ до кадрового діловодства

  • Напрямки роботи кадрової служби.
  • Основні законодавчі та нормативні акти з питань трудового права та кадрового діловодства.
  • Норми виробітку, обслуговування, часу (практичні розрахунки).
  • Спискова та середньооблікова кількість працівників (практичні розрахунки).
  • Укомплектованість та плинність персоналу (практичні розрахунки).
  • Основні документи кадрової служби та ФОП-роботодавця (чек-листи). Номенклатура справ відділу кадрів.
  • Правила внутрішнього трудового розпорядку. Штатний розклад (практична робота зі складання). Колективний договір. Зміст, процедура, підстави відмовитися від нього та необхідні Положення за його відсутності. Інструкції.
  • Правила складання кадрових наказів (за особовим складом) та інших документів, термін зберігання.

Прийняття на роботу

  • Трудовий договір: види, порядок укладання, терміни дії, умови, на відміну від договору цивільноправового характеру.
  • Сумісництво та суміщення.
  • Новації та перспективи зміни трудового законодавства щодо трудових договорів.
  • Особливості працевлаштування неповнолітніх; іноземців та осіб без громадянства, тимчасово переміщених осіб та ін.
  • Документи, необхідні для працевлаштування.
  • Новації у світлі диджиталізації кадрового забезпечення.
  • Назва посад за Класифікатором професій: алгоритм та приклади (практична робота).
  • Медичні огляди.
  • Термін випробування.
  • Особова картка П-2 (практичне заповнення).
  • Особова справа (чек-лист документів, написання автобіографії).
  • Захист персональних даних.
  • Новації у світлі переведення в електронний формат обробки даних трудових книжок та аркушів тимчасової непрацездатності.
  • Заява та наказ про прийняття на роботу (практичне відпрацювання).
  • Повідомлення про прийняття (практичне відпрацювання). Програма M.e.doc.
  • Матеріальна відповідальність.
  • Алгоритм прийняття на роботу.

Трудова книжка

  • Порядок запису, виправлення, додатки, дублікати.
  • Типові помилки під час заповнення.
  • Журнал обліку трудових книжок, правила внесення до нього записів
  • Практичне відпрацювання навичок заповнення трудових книжок та приведення неправильно оформлених назв посад у відповідність до Класифікатора професій».
  • «Електронні» трудові книжки. Робота з електронним реєстром застрахованих осіб.

Зміна умов праці, переміщення та переведення працівників

  • Змін істотних умов праці, процедура.
  • Переведення та переміщення працівників: види, документальне оформлення, запис у трудовій книжці та облікових документах (практичне відпрацювання навичок).
  • Виплати.

Звільнення працівників та виключення зі списків особового складу

  • Припинення трудових відносин із взаємної волі сторін та у зв'язку зі смертю працівника: види, документальне оформлення, запис у трудовій книжці та облікових документах.
  • Звільнення з ініціативи працівника: особливості, документальне оформлення, у т.ч. у трудовій книжці та облікових документах.
  • Звільнення з ініціативи роботодавця: підстави, алгоритм, особливості документального оформлення, запис у трудовій книжці та облікових документах (практичне відпрацювання навичок). Виплати та компенсації.
  • Підстави для визнання вивільнення робочої сили масовими (за ЗУ «Про зайнятість населення»).
  • Трудові гарантії, виплати та компенсації.

Відпустки

  • Види відпусток. Особливості їх надання та оформлення.
  • Тривалість, розподіл та перенесення відпусток. Відклик із відпустки.
  • Порядок надання відпустки: графік відпусток, заява, повідомлення та наказ на відпустку, терміни виплати відпускних.
  • Період, за який надається відпустка (відпрацювання практичних навичок).
  • Розрахунок стажу для надання відпустки та кількості днів невикористаної відпустки для компенсації при звільненні; облік в особовій картці П-2 (практично).
  • Відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами. Відпустка для догляду за дитиною до 3-х та 6-ти років.
  • Законодавчі новації щодо видів відпустки під час карантину.

Робочий час працівників, його планування та його облік

  • Робочий час нормальної, неповної, скороченої тривалості, ненормований робочий день, гнучкий режим роботи, поділ на частини, понаднормовий робочий час.
  • Дистанційна та надомна робота, особливості організації обліку. Законодавчі новації.
  • Особливості оформлення простою, у т.ч. у період карантину. Законодавчі новації.
  • Графіки змінності. Табель обліку робочого часу (розгляд практичного прикладу та його інтерпретація на занятті).
  • Трудові гарантії, виплати та компенсації.

Оплата праці

  • Системи оплати праці. структура. Види надбавок та доплат.
  • Оплата понаднормової роботи, роботи у святкові та вихідні дні.
  • Види матеріальної допомоги та врахування особливостей їх оподаткування.

Стаж

  • Види стажу.
  • Розрахунок страхового стажу (відпрацювання практичних навичок).
  • Листи тимчасової непрацездатності. Оформлення.
  • Електронний реєстр та алгоритм роботи з ним через персональний кабінет. Новації нормативної бази.

Звіти

  • Види звітності.
  • Практична підготовка звітів за квотами.
  • Створення електронного кабінету для подання звіту № 3-ПН до Центру зайнятості.

Військовий облік. Можливі штрафи за недотримання вимог трудового законодавства та інші порушення

Кадровий аудит. Підготовка кадрових документів до перевірок Держпраці та інших контролюючих та наглядових органів

BAS: Зарплатня та управління персоналом

  • Налаштування параметрів у програмі. Створення користувачів.
  • Створення підприємства та заповнення початкових відомостей за допомогою Помічника.
  • Заповнення виробничого календаря, графіків роботи персоналу.
  • Заповнення довідників.
  • Оформлення трудових відносин та кадрове діловодство: облік кадрів та аналіз кадрового складу; трудові відносини, зокрема кадрове діловодство; штатний розклад; облік руху кадрів (відрядження, відпустки, лікарняні); ведення військового обліку; облік стажу роботи.
  • Аналітичні звіти: списки працівників компанії, кандидатів на роботу; діаграми, що візуалізують графіки відпусток та фактичне використання відпусток працівниками компанії; статистичні данні; особиста картка; табель обліку робочого часу.
  • Регламентована звітність: форми звітності, порядок заповнення, строк та порядок подання яких визначаються різними державними органами.

По закінченні надаються зразки документів та бланків.

Як сплатити за курс? - Будь-яким зручним для Вас способом оплати:

  • Готівкою в офісі (м. Харків).
  • Безготівковий рахунок.
  • Оплата можлива двома частинами для Вашої зручності (перша частина на початку курсу, друга частина - в середині курсу).

А також ви можете ознайомитися з наступним списком курсів Менеджерів:

course thumb

Курс Адміністратор /Офіс- менеджер

Дізнатися більше
course thumb

Курс HR-менеджер. Фахівець з кадрів

Дізнатися більше
course thumb

Курс Recruitment та HR-менеджер

Дізнатися більше

Як з нами звʼязатися